mandag 11. mai 2009

"Frukt og grønt"

I min selvvalgte fotooppgave har jeg valgt å ta for meg temaet: Frukt og grønt. Hvor jeg har tenkt å ta bilde av frukt, grønnsaker og bær. Dette er et tema som gjør at jeg kan jobbe mye med lyset i bildene for å få frem tekstur og farge på en best mulig måte. Bildene skal ha en klar sammenheng med temaet og det vil bli viktig for meg å få frem særpreget av elementet jeg skal ta bilde av.

Onsdag 13/5-09: Denne dagen har jeg tenkt å bruke til å fotografere til oppgaven. Finne forskjellige elementer som har sammenheng med temaet mitt og plassere dem i ulike sammenhenger.

Mandag 18/5-09: Denne dagen har jeg tenkt å bruke til å velge ut de beste bildene og redigere dem. Jeg har tenkt å bruke Photoshop for å redigere, for å få et variert resultat men allikevel ha en slags sammenheng mellom de tre beste bildene.

Onsdag 20/5-09: Onsdagen har jeg tenkt til å legge de tre beste bildene ut på bloggen og skrive forklaringer til bildene. Vi skal også skrive en sluttvurdering på bloggen denne dagen.

Ingen kommentarer: