onsdag 3. juni 2009

Snart sommer og sol

Snart er det tredje og siste året mitt på Forus vgs ferdig, dermed blir dette innlegget avslutningen på et spennende år med Trykk og Foto. For første gang har vi brukt en blogg til innleveringer og evalueringer, noe som har vært veldig vellykket. Bloggen har blitt en personlig og samtidig faglig nettside, som har underholdt meg. Jeg har lært utrolig mye om fotografering og forskjellige trykketeknikker. Bildene fra året som er gått kan du se nedover siden her, hvor du kanskje ser en viss utvikling. Oppgavene har vært utrolig spennende og kjekke, samtidig som de ikke har kommet i veien for andre skoleoppgaver. Vi har også vært veldig heldige med at vi har hatt en så kjekk lærer som Brit Iren, som har lært oss det meste jeg og klassen kan om foto, blogging og trykking. Brit Iren har engasjert og motivert klassen så mye at faget aldri har blitt kjedelig. Faget har vært variert, vi har fått mye frihet til å legge opp hvordan vi vil jobbe med oppgavene selv og samtidig har vi lært masse.

Videre håper jeg at de fremtidige elevene som skal jobbe med Trykk og Foto kommer til å ha nytte av bloggen min, og at dere kommer til å få like kjekke timer som vi har hatt. En stor takk til Brit Iren, som presenterte oss for fagbloggen, og har gitt oss et kjempefint skoleår i Trykk og Foto.

God Sommer! :D


En redigert versjon av det første bildet jeg la ut på bloggen min.


Det siste bildet jeg la ut på bloggen min.

Ingen kommentarer: